פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה הוא תהליך ארוך שיכול מאוד להכביד את בעלי הנכס או הממונים על כך. במקרים רבים, הסיבה לפינוי הדירה תהיה עקב פטירה של בעל הנכס. במקרים כאלה, יהיו מספרים שדברים שיהיה עליכם לעשות עוד לפני שאתם פונים לחברה מקצועית לצורך פינוי תכולת דירה.

 

מה עליכם לעשות לפני הזמנת בעל מקצוע?פינוי תכולת דירה הוא תהליך ארוך שיכול מאוד להכביד את בעלי הנכס או הממונים על כך. במקרים רבים, הסיבה לפינוי הדירה תהיה עקב פטירה של בעל הנכס

בתור התחלה, כאשר יהיה עליכם לפנות תכולה של דירה מכל סיבה שהיא, ובמיוחד כאשר אף אחד לא מתגורר בדירה הזאת. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לנתק את קו הטלפון, המים, האינטרנט והחשמל. בשביל לנתק את כל הדברים האלה יהיה עליכם להחזיק בפרטי ההתקשרות של בעל הדירה. הסיבה לכך שאנחנו רוצים לעשות את זה היא מכיוון שהחשבונות ממשיכים להגיע, גם כאשר מדובר על פטירה של בעל הדירה. אם אתם עומדים לעשות שימוש בדירה בקרוב, תוכלו רק לזמן מסוים לנתק את המים והחשמל.

המשך התהליך הוא לפנות את כל תכולת הדירה ואת זה תוכלו לעשות או על ידי התקשרות עם חברת פינוי או באופן עצמאי. יש מקרים רבים בהם מדובר על תהליך שהוא מאוד רגיש, כאשר מדובר על פטירה של בעל הנכס. במקרים האלה אנחנו נרצה למיין את הדברים אותם נרצה לשמור, פריטים יקרי ערך ופריטים אשר מיועדים למסירה, לפסולת ולתרומה.

פינוי חפצים אישייםיהיו מספרים שדברים שיהיה עליכם לעשות עוד לפני שאתם פונים לחברה מקצועית לצורך פינוי תכולת דירה.

כאשר מדובר על פינוי תכולת דירה של נפטר, הנושא הרבה יותר רגיש. פינוי חפצים אישיים הינו תהליך מאוד חשוב בו אנחנו ממיינים פריטים אותם נרצה לשמור לעומת פריטים אותם נרצה למסור. שימו לב, אתם לא יודעים איך המנוח היה מתנהל ביום יום והיכן הוא שמר את החפצים האישיים שלו. במקרים רבים כאשר אנחנו ממיינים את ארון הבגדים של המנוח, יכול להיות ששם נמצא תכשיטים או מכתבים אותם המנוח השאיר אחריו. לכן, כאשר אנחנו ממיינים פריטים אישיים, בין אם מדובר על ביגוד או כלי בישול, חשוב לבדוק כל דבר האם יש משהו בתוכו. לאחר מכן, נמיין בארגזים פריטים אותם נמסור ופריטים למכירה/לשמירה.

סביר להניח שאתם לא תשתמשו בכל הבגדים שהשאיר אחריו המנוח. יהיו פריטים אותם תרצו לשמור ומה תעשו ביתר? חשוב לבדוק בקיפולים שלא נשארו תכשיטים, מכתבים, תמונות ודברים שונים אשר יש להם ערך עבורכם. כאשר מדובר על אדם מבוגר, יכול להיות שלפרטי הלבוש שהשאיר ערך יש ערך כספי. מה שלא שווה ערך, ניתן יהיה למסור באופן מרוכז אותם לתרומות. יש לו מעט מרכזי תרומות אשר מוסרים את הבגדים אותם אתם מסרתם לאנשים שאין ביכולתם לרכוש בגדים חדשים. יש עמותות שונות אשר יגיעו עד אליכם ולכן, אתם לא צריכים להתרוצץ כדי למצוא את מרכז המסירה. בין היתר תוכלו לפנות לביגודית של ויצ"ו – רשת של חנויות בגדים יד שנייה אשר את כל ההכנסות אותן החברה מקבלת ממכירת בגדים יד שנייה היא מעבירה לתרומות ומקלטי סיוע.

כמה עולה פינוי תכולת דירה?כאשר מדובר על פינוי תכולת דירה של נפטר, הנושא הרבה יותר רגיש. פינוי חפצים אישיים הינו תהליך מאוד חשוב בו אנחנו ממיינים פריטים אותם נרצה לשמור לעומת פריטים אותם נרצה למסור.

חשוב להדגיש, את הפינוי תוכלו לעשות או באופן עצמאי או בסיוע של חברת פינוי מקצועית. כאשר מדובר על פינוי סנטימנטלי לאחר פטירה של בעל הנכס, לרוב החברה תוכל לעשות את כל המלאכה עבורכם. גם במקרים האלה, חשוב להגיע לפני כן לבית המנוח ולדעת בדיוק מה אתם בוחרים להשאיר אצלכם ומה לא. תהליך של פינוי תכולת דירה דרך חברת פינוי נעשית באמצעות חוזה בין שני הגורמים. על בעל המקצוע להגיע אליכם לפני חתימה על החוזה ולבחון את התכולה שיש בדירה.

במקרים בהם את תכולת הדירה או חלקה אתם לא צריכים ויש ערך לתכולה, בעל המקצוע יוכל להציע לכם שירות בחינם אשר הוא לוקח את כל החפצים שאינכם עושים בהם שימוש. במקרה בו אין ערך כספי משתלם לחפצים אלו, יהיה עליכם לשלם לבעל המקצוע. בדרך כלל, כאשר נשאר ריהוט מסוים ומוצרי חשמל, בעל המקצוע יגיע עם עגלה או משאית ויפנה את כל החפצים שאינכם צריכים ללא תשלום.תהליך של פינוי תכולת דירה דרך חברת פינוי נעשית באמצעות חוזה בין שני הגורמים.

כאשר אתם מעוניינים להעביר את כל תכולת הדירה לאדם אחר, לתרומות וכיוצא בזה, המחיר של פינוי תכולת דירה דומה למחיר של הובלה. המחיר נקבע בהתאם לחפצים אותם אתם מעוניינים לפנות, קומת הדירה ונגישות. המחירים בדרך כלל נעים בטווח של 1,800 ש"ח ועד 4,500 ש"ח. כאשר אין אפשרות לפנות את תכולת הדירה דרך המבנה עצמו, אלא דרך המרפסת או החלון, המחיר יכול להתייקר עקב שימוש בבמת הרמה/ מנוף.

איך בוחרים את החברה הנכונה?

שימו לב, כאשר מדובר על פינוי תכולת דירה של מנוח, עלינו לבחור בחברה מקצועית אשר נוכל להרגיש בנוח איתה. חברה מקצועית תדע לנהל את פינוי התכולה באופן אנושי ומבין. למעשה, אנחנו לא צריכים להיות נוכחים בזמן פינוי הדירה, אך רצוי שכן כדי לוודא שאנחנו לא מביעים חרטה עבור מסירה של חפץ כלשהו.

אסף
אסף

אנו מבינים את הצורך בגישה מקצועית ואנושית כאחד בפינוי דירות. צוות העובדים שלנו מיומן בתהליך הפינוי, תוך שמירה על רמה גבוהה של אחריות ודייקנות, כדי להבטיח שכל פריט יגיע ליעדו בשלום ובבטחה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

התקשרו עכשיו
רוצים פרטים נוספים? חייגו!